KATEGORIE PRODUCENCI KONTAKT BLOG PROMOCJE
maniak > Współpraca hurtowa

Współpraca hurtowa

WARUNKI WSPÓŁPRACY DLA KLIENTÓW HURTOWYCH 

 

 

  1. REJESTRACJA

By zostać klientem hurtowni należy założyć konto poprzez kliknięcie zakładki "HURT" znajdującej się na górnym pasku naszej strony. Następnie prosimy o uzupełnienie formularza rejestracyjnego o wskazane dane oraz przesłanie formularza poprzez kliknięcie przycisku "WYŚLIJ".  Kolejnym krokiem jest przesłanie na adres : hurt@pilar.pl dokumentów założycielskich firmy (potwierdzenie nadania NIP, podwierdzenie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej). Po pozytywnej weryfikacji Państwa zgłoszenia nasz konsultant aktywuje Państwa konto na naszej stronie. 

 

UWAGA ! KLIENCI HURTOWI MAJĄ WGLĄD DO CEN HURTOWYCH PRODUKTÓW DOPIERO PO POZYTYWNEJ WERYFIKACJI FIRMY I ZALOGOWANIU SIĘ NA SWÓJ PROFIL 

 

2. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ HURTOWYCH 

 

Terminem realizacji zamówienia, jest czas upływający od chwili złożenia zamówienia do chwili wysłania produktu przez naszą hurtownię. Czas ten dotyczy dni roboczych i jest on zależny od sposobu dostawy, rodzaju płatności oraz dostępności produktów. Hurtownia zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia z przyczyn niezależnych, jak brak produktu u producenta. Termin realizacji zamówienia w przypadku produktów dostępnych na naszym magazynie wynosi do 2 dni roboczych. Podczas dokonywania zamówienia prosimy uwzględnić ilość sztuk w opakowaniu zbiorczym. W wyjątkowych przypadkach prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. 

 

3. KOSZTY WYSYŁKI - naliczane są indywidualnie, w zależności od wartości i wagi złożonego zamówienia. 

 

4. FORMY PŁATNOŚCI, DOKUMENTY  DOSTAWY 

 

Nasi klienci hurtowi mają do dyspozycji następujące formy płatności:

 

  • odbiór osobisty - gotówka
  • płatność przy odbiorze przesyłki od kuriera - za pobraniem
  • przelew (przedpłata na konto) -
  • po potwierdzeniu przez nas dostępności zamówionych towarów

Jednocześnie informujemy, że do każdej przesyłki dołączamy papierowe potwierdzenie kupna tj. fakturę VAT, oraz karty gwarancyjne (o ile zamówiony produkt gwarancję posiada). Na życzenie klienta możemy również przesłać fakturę drogą mailową.

 

HURTOWNIA PILAR, PO ZA UDOSTĘPNIONĄ HURTOWĄ STRONĄ INTERNETOWĄ OFERUJE RÓWNIEŻ MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI ZAMÓWIEŃ ZŁOŻONYCH TELEFONICZNIE BĄDŹ MAILOWO : 

 

e-mail. HURT@PILAR.PL

 

tel. 533-948-524 lub 601-752-543

 

 

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco.
Otrzymasz informacje o najlepszych ofertach w naszym sklepie.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. OK, zgadzam się.